Terdengar Chant Ultras “FAM Bangsat” Di Hong Kong. TMJ Mahu Jumpa Lelaki Topi Merah. Sebenarnya Lelaki Itu?

Posted on


Gambar : JDT tv

Dalam perlawanan semalam menentang pasukan Hong Kong , Ultras Malaya telah menunjukkan ketidakpuasan hati mereka dengan menyanyikan lagu ‘FAM Bangsat’ bergema di Stadium Hong Kong.
Nyanyian Ultras tersebut turut menarik perhatian TMJ dan mendengar chant tersebut namun baginda tidak ambil hati.
“Macam semalam, Ultras Malaya mula menyanyikan lagu FAM bangsat. It’s ok, no problem!
“Saya pun nyanyi benda tu juga dulu. Tiada masalah, tak ada ambil hati punya.”
“Semua orang mahukan kejayaan, semua orang mahukan kemenangan. Dan kita akan cuba mendapatkan keputusan yang baik. Cuma buat masa ini, kita tak mampu memberikan anda keputusan yang baik.”

“Tiada masalah untuk kecewa. Tak ada rasa sakit hati. Kita semua profesional. Jadi, apabila orang nyanyi FAM Bangsat, kadangkala saya ikut juga.”
Namun di akhir sesi, TMJ bercadang untuk berjumpa dengan budak topi merah Ultras Malaya.

“Yang budak topi merah tu, aku nak jumpa dia. Aku nak jumpa dia, budak topi merah tu.”
“Ni guarantee, tak dapat duit tambang pergi Hong Kong, tu yang dia bangsatkan FAM. Cuba dapat duit tambang, tengok dia bangsatkan ke tak?”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *