LELAKI INI LAYAN SCAMMER PASTI BUAT ANDA TERHIBUR SAMPAI GELAK TAK INGAT.. PART RECEIPT TU KELAKAR!

Posted on

Kami tak tahu lelaki ni tengah bosan ke atau takde benda nak buat dah.. Tapi memang rajin betul dia ni layan scammer sampai keluar momen kelakar bila kita yang baca ni pun boleh tergelak sorang-sorang. Kisahnya ada seorang ‘pembeli’ tegur di whatsapp menyatakan minat untuk membeli kereta.. Dan selebihnya korang baca la sendiri. Kami yang dah baca banyak kali pun boleh gelak lagi.

Kalo korang rasa kelakar, kongsikan biar ramai yg menikmati lawak ini

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *